niedziela, 15 czerwca 2014

It's So Easy



Hej.
Dzisiejsza notka będzie poświęcona recenzji dwóch produktów czyli:
pomadki ochronnej firmy Neutrogena i lakieru do paznokci firmy Royal Cosmetics.

Zacznijmy od pomadki:
Cena: ok. 10 zł
Kolor: biała
Kolor na ustach: przezroczysta
Plusy są takie, że wystarcza na długo, pomaga przy zagojeniu popękanych ust, ma filtr 20 SPF.
Minus jest jeden: łatwo się łamie.
Na pewno gdy ta mi się skończy kupię kolejną bo często rozgryzam usta, nawet do krwi, a ona pomaga je szybko zagoić.
Można ją kupić w prawie każdej sieciówe, ja moją kupiłam w Rossmanie.
Wygląda tak:



Lakier:
Cena: 4 zł
Kolor: czerwony
Kolor na paznokciach:

Lakier ma więcej minusów niż plusów, ale czego można było się spodziewać skoro kosztuje 4 zł.
Wystarczy gdzieś lekko przejechać paznokciem i już schodzi, trzeba malować nim paznokcie ok. 2-3 razy bo nie kryje tak dokładnie jak lakiery firmy, np. Inglot. Ale za to ma też kilka plusów, ładnie wygląda, nie kosztuje dużo i nie zostawia pomarańczowych przebarwień gdy się go zmyje.
Wygląda tak:


Przy okazji chciałabym też napisać, że w sobotę wbiło 500 odwiedzin na mojego bloga, nie tylko z Polski, ale też z Anglii, USA, Rosji, Ukrainy, Niemiec a nawet Estonii! Dziękuję każdej osobie, która nie tylko weszła na mojego bloga ale także skomentowała post i pamiętajcie:
Każdy komentarz mnie cieszy :)



1 komentarz:

  1. Śliczny kolorek :) Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    swiatjodi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń