wtorek, 17 czerwca 2014

Summertime Sadness

Wakacje to czas kiedy można wychodzić ze znajomymi, siedzieć do późna na dworze a w nocy wpatrywać się w gwiazdy i księżyc. Można robić dziwne/fajne rzeczy. Można farbować włosy, np. szamponetką, bibułą, farbą czy też suchymi pastelami.
Według mnie najlepsze w wakacjach są wyjazdy za granicę, nad morze, nad jezioro gdziekolwiek, byle fajnie spędzić czas z rodziną, znajomymi czy też przyjaciółmi.
Ale są też minusy wakacji, czyli czasem pada, a czasem Słońce świeci tak mocno, że można dostać udaru...
Na deszcz nie ma rady bo żadne rytuały nie sprawią, że przestanie lać.
Ale na upały są pewne sposoby :)
Czyli:
-klimatyzacja
-wyjazd nad wodę
-picie napoi w temperaturze pokojowej itd.
Teraz czas, żeby może Was zaskoczyć. Zimne lody wcale nie pomagają przy upałach, ponieważ ochładzają organizm który i tak chwilę później nagrzewa się z powrotem nawet do wyższej temperatury. Nie polecam Wam jedzenia zbyt dużej ich ilości bo może to zaszkodzić chorobą.
Ja wakacje mam zamiar spędzić nie przed komputerem, jak zeszłoroczne, ale na dworze, z przyjaciółmi.
A Wy jak spędzacie tegoroczne wakacje?
Wyjeżdżacie za granice?
Kilka zdjęć które udało mi się zrobić w tym roku: 









3 komentarze:

  1. Bardzo ładne zdjęcia. Też obiecałam sobie, że w tym roku będę na dworze, ciekawe czy mi się uda.
    Jadę na kolonie i nad Bałtyk. ♥
    http://what-can-i-say-about-myself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja 30 czerwca wyjeżdżam do Anglii na całe wakacje. Jadę z przyjaciółką i kolegą (a jej chłopakiem) do mojego chłopaka. Po powrocie jedziemy większą ekipą nad Jezioro Białe do domków letn. W tym roku przerwałam swoją rodzinną tradycję, że co wakacje jeździmy na inną grecką wyspę ;( Może za rok pojadę znowu.

    OdpowiedzUsuń
  3. madlen-w-internetach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń