czwartek, 29 maja 2014

Holiday

Niedawno do Polski przyleciała moja ciocia która mieszka w Anglii i dostałam od niej kilka rzeczy:


Piórnik który jest uroczy :). Wykonano go z metalu i niekoniecznie trzeba w nim przechowywać długopisy, ołówki czy kredki. Sprawdza się też dobrze jako "opakowanie" na mniejsze słodycze i jakieś drobne rzeczy jak, np. kolczyki


Drugą z trzech rzeczy które dostałam są słodycze firmy Cadbury jak widać na zdjęciu wyżej. W środku były żelki, były niczym mordoklejki, czekoladowe cukierki z nadzieniem karmelowym i małe cukiereczki w których był płynny karmel. Jeżeli macie jakąś rodzinę w Anglii to poproście aby Wam to wysłali bo jest naprawdę pyszne :)


Mniej polecam chipsy octowe, mi nie za bardzo smakowały ponieważ miały bardzo mocny i kwaśno-słony smak, ale jeżeli ktoś lubi takie wyraziste smaki to niech spróbuje, może nie pożałuje :)

Niżej wstawiam moje zdjęcie z siatkarzem drużyny Cuprum Mundo Lubin- Łukaszem Kadziewiczem o którym możecie poczytać tutaj- KLIK
Na zdjęciu niestety nie wyszłam zbyt ładnie, ale mam nadzieje, że ekrany Wam nie popękają  :D




2 komentarze: